Submit your review | |
En fornøyelse å snakke med folk man virkelig føler at man kan stole på. God service og en trygg opplevelse hele veien
Kan anbefales for sikkert og godt arbejde, har brugt værkstedet faktisk siden det startede (kan faktisk godt lide at komme der)
Som nytilflyttet til Vejle ledte jeg efter et godt værksted med fornuftige priser. Det fandt jeg helt klart her hos Vejle Autoværksted.
De får mine bedste anbefalinger.
Jeg vil klart anbefale vejles autoværksted. Martin er ærlig og ordentlig, og, kvaliteten af hans arbejde er helt i top. Ud over, at jeg har brugt ham lidt selv, har vi også haft brugt ham på mit arbejde til vores firmabiler, og flere af mine kollegaer har også brugt ham. Kvaliteten af arbejdet har altid været i top, og priserne har været meget fair.. Martin har en stor viden om både moderne og ældre biler, han har en stor paratviden om rigtigt mange fejlscenarier og er effektiv til at fejlsøge. De gange vi har haft et akut nedbrud, har han været god til at klemme os ind i hans ellers tætpakkede kallender, og, han har altid haft en lånebil klar til os.
Jeg kan varmt anbefale Vejles Autoværksted. Min bil gik i stykker i Vejle og jeg havde ingen måde at komme hjem til Vestjylland igen. Selvom klokken var næsten 16:00 gjorde Martin og hans kollega hvad de kunne for at få min bil lavet. Da en af de defekte reservedele desværre først kunne skaffes dagen efter stillede Martin en lånebil til rådighed således jeg kunne komme hjem. Både Martin og hans kollega er behagelig mænd der forstår at levere en god og professionel service. Endnu engang - mange tak for jeres hjælp.
Altid god service hos Martin og Co. Kan anbefales 😀
Vi kan varmt anbefale Vejles Autoværksted! Vi var på vej hjem til Sjælland da vores VW Golf lyste motorfejl. Vi kørte ind og fik straks hjælp - blot 1 time senere kunne vi igen køre hjemad med en velfungerende bil!
Jeg havde en punktering på motorvejen fra Korsør til Viborg, og holdte ind hos dem for at finde en løsning. I stedet for at gå fuld sælger mode på mig, vælger Martin at være en fair mand overfor mig da jeg kører med vejhjælp. Jeg bliver tilbudt Kaffe, snoller og endda middagsmad, en hyggelig snak samt gode råd til fremtidig bil. Mere kan ikke ønskes!
Vejle Autoværksted kan kun anbefales!
Næste gang jeg har problemer i nærheden af Vejle, bliver det ihvertfald dem jeg skal ud til 🙂
Dette er et værksted hvor man sætter sit præg på god håndværk og fantastisk service, har ikke oplevet nogle problemer, der bliver altid snakket om tingene, så der ikke er noget som kommer udforset.
vil helt klar anbefale det til kunder som ønsker et værksted hvor service og godhåndværk går hånd i hånd.
Super godt værksted, flinke og ærlige
Kan kun anbefales